2009-01-01

Dedikacija

Aš, kaip ir daugelis iš Jūsų, nespėju padaryti visko, ką norėčiau, susiplanuočiau, pažadėčiau dėl paprastos priežasties: turiu reikalų kelis kartus daugiau, nei sugebu aprėpti. Mano mintys, idėjos, priminimai, užrašai užima visas įmanomas kerteles, yra visose vietose, kur įmanoma užsirašyti: ant lapukų, užrašų knygutėse, mobiliame telefone, kompiuteryje, internete ir t.t. ir pan.

Vis dėlto, lyginant su kitais, man tris kartus pasisekė.
  1. Aš nuo pat mokyklos laikų buvau kvalifikuotai mokomas universalių principų, kaip profesionaliai organizuoti ir tvarkyti savo reikalus.
  2. Turėjau galimybę naudotis pačiais moderniausiais informacinių technologijų pasiekimais, galinčiais palengvinti reikalų tvarkymą.
Taigi, aš galėjau išbandyti daugybę priemonių. Ką ir dariau su malonumu. Susikūriau griežtus reikalavimus "organaizeriui", dienotvarkei, veiksmams, procesams. Skaičiau naujausius straipsnius, ėjau į specialius kursus, po to bandžiau naudoti tai, ką siūlė kiti. Taigi turėjau galimybę ir eksperimentavau. Deja, deja. Pasirodo, kad be beprotiško šiuolaikinio gyvenimo tempo, neleidžiančio efektyviai susitvarkyti savo reikalus, yra dar keletas kitų esminių problemų, dėl kurių sunku išmokti, KAIP tą daryti:
  1. Dauguma lektorių dėsto NE SAVO mintis, todėl painioja savokas bei principus ir nevisada gali atskleisti ESMĘ.
  2. Dauguma patarėjų duoda tik fragmentiškus patarimus ir nepateikia SUSISTEMINTO vaizdo.
  3. Galingos moderniosios techninės priemonės keičiasi tokia sparta, kad fiziškai sunku suspėti keistis kartu, jas tinkamai įsisavinti ir VERTINGAI panaudoti.
  4. Technologijos taipogi pateikia tik galimybių aibę, bet nepateikia PRAKTIŠKOS naudingų veiksmų sistemos.
Laimei, man pasisekė 3-čią kartą: aš sutikau JĄ. Tai buvo - SISTEMA. Sistema, kuri nepriklausė nuo technologijų. Nepriklausė nuo veiklos srities ar patirties, nesigyrė ir nesipiršo. Bet padarė dar vieną esminę įtaką mano požiūriui į reikalų tvarkymą.

Kadangi sugebėjimas tvarkyti reikalus ir organizuoti darbus yra vienas iš svarbiausių sėkmės faktorių, todėl būtent reikalų organizavimo SISTEMAI skiriu visą šį tinklaraštį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą