2009-03-26

GTD vertė (įspūdžiai iš konferencijos)


Pasibaigus GTD konferencijai, Danny Bader aprašo savo įspūdžius. Jis vienoje vietoje sutiko daug GTD metodiką praktikuojančių žmonių, kurie pasipasakojo apie gautą naudą. Štai atsiliepimų sąrašas:

- Aš buvau paaukštintas 8 kartus.
- Aš dabar - daug kūrybingesnis.
- Aš tiesiog kitoks žmogus negu buvau iki GTD. Aš dabar padarau tris kartus daugiau ir labiau, nei anksčiau, mėgaujuosi savo darbu.
- Aš geriau meldžiuosi.
- Iš tikro smagu atgauti ryšį su asmeniniu gyvenimu; kai aš namie, tai - iš tikro namie.
- Mano tiesioginės ataskaitos rodo, kad aš pasikeičiau, esu darbingesnis susirinkimuose.
- Aš turiu daugiau laisvo laiko.
- Aš miegu geriau.
- Aš vėl pradėjau pasiekti rezultatų.
- Man lengva sužiūrėti reikalus ir juos tęsti.
- Aš renku naudą iš to, kad turiu daugiau laiko, geriau koncentruojuosi, ne tik asmeniškai taikydama GTD, bet ir iš to, kad mokau savo komandą GTD principų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą