Michael Linenberger Pasiūlymo ESMĖ trumpai:
- Jeigu nespėjate padaryti darbų, reiškia Jūsų sąrašai - per ilgi.
- Moksliniai tyrimai rodo, kad mes esame linkę daryti darbus, kurie turi būti pabaigti tučtuojau.
- Suskaidykite savo darbų sąrašus į tris dalis dviejuose lapuose:
- Pirmame lape 2 sąrašai:
- "Jau kritiniai". Kritiniai šios dienos darbai (kurių neatlikę negalėsite šiandien užmigti).
- "Greitos galimybės". Darbai, kuriuos reikia pradėti šią ar kitą savaitę (sąrašą reikia peržiūrėti kasdien).
- Antrame lape - darbai "Už horizonto". Sąrašą reikia patikrinti kas savaitę.
- Sąraše "Greitos galimybės" laikyti iki 20 įrašų. Jei atsirado daugiau darbų, perkelti mažiau svarbius į antrąjį lapą.
PASTABOS. Michael Linenberger siūlomas darbų sąrašų vedimo būdas:
- yra pakankamai paprastas, remiasi pagrindinėmis GTD metodikos tezėmis.
- labai gerai pritaikytas specifinei "Microsoft Outlook" sistemai (kuriai autorius netgi siūlo atskirą mokymų kursą), nors galima vesti ant popieriaus arba teksto programoje.
- geras pasiūlymas nusistatyti svarbumą pagal darbo pabaigos "spaudimo stiprumą", tačiau, autoriaus siūlomas būdas sumažinti per ilgus sąrašus tiesiog nukeliant darbus dar kitai savaitei - per daug primityvus ir neatrodo profesionaliai.
IŠVADA. Michael Linenberger pasiūlymą skaidyti darbų sąrašus į dar tris verta išbandyti, jį galima lengvai įtraukti į įprastą GTD schemą, tačiau, atrodo, kad tai - tik dar vienas laikinas sprendimas, kuris neturi priemonių suvaldyti svarbius ir labai svarbius ilgesnio pobūdžio bei strateginius reikalus. Labai gera priemonė pradedantiesiems.
Video perkeltas šiuo adresu: http://www.youtube.com/watch?v=rpjSTPlEDLQ
AtsakytiPanaikintiČia galima rasti gerą interviu su Michael Linenberger (angl. k.) http://www.youtube.com/watch?v=yULwG1dSZkc
AtsakytiPanaikinti